לשחק קשה להשגה. אם אינך מוצא קוד, אחת האסטרטגיות המועדפות לבחור את הפריטים שלך, למלא את עגלת הקניות הווירטואלית שלך, ובתשלום, “לנטוש” אותה, אם כי יש לסמן את כתובת האתר של העגלה כי ייתכן שתזדקק לה מאוחר יותר. “אם תעזוב, רוב החברות יעקבו אחריך ברחבי האינטרנט עם מודעות המעניקות לך הנחה על מה שהיה לך בעגלה. זה נקרא מודעת מיקוד מחדש ומשמשת אותה כל הזמן בתחום המסחר האלקטרוני”, הוא אומר. ברגע שיש לך את הקוד, פשוט לחץ על כתובת האתר השמורה והחל אותו. בחנויות מסוימות, ייתכן שתקבלו גם מייל שקורא לכם להשלים את העסקה עם קוד הנחה כתמריץ.
הבן מדוע קודים לא עובדים. שרה רוצילד אומרת שהכל מסתכם באותיות הקטנות. ייתכן שפג תוקפו של קוד, ייתכן שלא יהיה ישים למותגים ספציפיים, ייתכן שלא ניתן להעברה או שניתן יהיה להשתמש בו רק פעם אחת. ייתכן גם שהרכישה שלך לא עמדה בדרישות הקוד, כגון הוצאה של סכום מסוים. שקול את המקור: האם הקוד הגיע ישירות מהעסק או שחבר של חבר העביר אותו? רוב האנשים שחולקים קודים אינם זדוניים; הם פשוט לא מבינים שהם קיבלו קוד הטבה ייחודי.
הנאמנות משתלמת. אם אתה מעריץ גדול של קמעונאי, מסעדה או מותג ספציפי (אפילו מקומיים), הירשם לתוכנית הנאמנות שלו, עקוב אחריה במדיה החברתית או הורד את האפליקציה שלו. לא רק שסביר שתקבלו קודי קידום, אלא שכנראה גם תקבלו קוד בונוס נחמד ברכישה הראשונה רק בשביל ההרשמה.
קח את הזמן. לכל קמעונאי יש אסטרטגיה משלו, בין אם זה חודשי או רבעוני, לעבור בין קופונים, אומר רולוסון. זו הסיבה שמשתלם להצטרף לתוכניות נאמנות ולשמור כל קודי דוא”ל שאתה מקבל, גם אם אינך מתכנן רכישה בזמן הקבלה. “חלק גדול מהאסטרטגיה הוא בדיקת האימייל שלך כדי לראות אם קוד עדיין זמין ו/או יגיע בקרוב, בהתבסס על היסטוריית העבר.” מומחי קניות מוסיפים כי כדאי להתאזר בסבלנות ולמצוא קוד או עסקה לפני הקנייה. אומרת לין: “לעולם אל תתבייש. לעולם אל תתבייש ברצון לחסוך כסף ברכישה. לעולם אל תרגיש שאתה מנצל את ההנחות שמחכות לך לגלות. קניות באינטרנט הן תחרותיות מאוד, והסוחרים שואפים להשיג את העסק שלך על ידי העמדת הצעות מפתות לרשותך.”
אין תגובות
פרסם תגובה