הבן את ההשפעה של Covid-19 על התנהגות המכירה המקוונת. זה ההיבט הממשי שמגדיר את האירועים של 2020. איך המצב הנוכחי? מה ההשלכה? עבור השוק המקוון, אילו מוצרים הושפעו? בוא נראה.
כלכלת המגיפה
לקוביד-19 יש השפעה משמעותית על כל היבט של החיים. זה הפריע לאופן שבו הצרכנים קונים את המוצרים החיוניים שלהם ואת המוצרים הלא חיוניים כל כך. התנהגות הקנייה אימצה את המצב הנוכחי כדי להתאים לצרכים הרגילים. עם זאת, צרכנים רבים מנצלים את הזמן החדש כדי להתמקד בבריאותם. 85% מהצרכנים עושים כמה תרגילים בזמן בידוד. 40% מהם בוחרים להמשיך כאשר ההגבלות יוסרו.
קניית פאניקה וקורונה
מאז הצהרת המגפה הרשמית, אנשים הגיבו בשמירה על מלאי. אנשים קנו הרבה ציוד רפואי וחפצי בית. התגובה למגיפה הייתה מגוונת; אז החלה קניית פאניקה. אנשים קנו את כל הפריטים הדרושים ותייקו את המדפים שלהם. עד מהרה היה מחסור במוצרים חיוניים שאימתו את ההחלטה להצטייד במלאי.
כל אדם רצה להישאר עם כמה משאבים. זה גרם לשינוי בהתנהגויות שהעלו קטגוריות מוצרים חדשות:
- הקטגוריות הצומחות ביותר.
- הקטגוריות היורדות הכי מהר.
הקטגוריות הצומחות ביותר בתקופת המגיפה
עשרת קטגוריות המוצרים המובילות בצמיחה המהירה ביותר הן:
- כפפות חד פעמיות.
- מכונות לחם.
- תרופות נגד שיעול והצטננות.
- דגנים יבשים ואורז.
- מרקים.
- מזון ארוז.
- כוסות פירות.
- אימון משקולות.
- ציוד לשטיפת כלים.
- חלב ושמנת.
הרשימה לעיל מכילה מספר פריטים יציבי מדף. הצרכנים לוקחים את העניינים לידיים. מהרשימה, ברור שהצרכנים מבצעים התאמות חיוביות לאורח החיים שלהם. בעוד בבידוד מתרגלים כושר, יש הפסקת עישון. באופן כללי, כל קטגוריות הנשימה חוות צמיחה.
באופן מפתיע, הביקוש לנייר טואלט גדל יותר מאשר מוצרי טיפוח לתינוקות. בשר מרפא הועדף יותר מאשר מים. בעוד שקטגוריות מסוימות עולות באופן דרסטי בשוק, אחרות צונחות בכלכלת המגיפה.
הקטגוריות בירידה המהירה ביותר בתקופת המגיפה
עשרת קטגוריות המוצרים המובילות בירידה המהירה ביותר הן:
- מזוודות ומזוודות.
- תיקים.
- מצלמות.
- בגדי ים של גברים.
- בגדי כלה.
- לבוש רשמי לגברים.
- בגדי ים נשים.
- שומרי פריחה.
- נעלי ספורט לילד.
- תיקי כושר.
לגל חסר התקדים של ביטולי חופשות ואירועים יש השפעה משמעותית על מוצרים מתכלים. מצב הקופונים וקודי המבצע אינו צפוי. לדוגמה, מצלמות, מזוודות ומטען ראו כולם ירידה במכירות .
הנורמלי החדש
ללא קשר לירידה במכירות המוצרים, ברור שמגיפת COVID-19 השפיעה על קמעונאים. או לחיוב או לשלילה. מקנייה בכמות גדולה ועד לקניות באינטרנט. אנשים משנים את מה שהם קונים, איך ומתי.
בינתיים, נותרה השאלה: האם השינוי הזה בהתנהגות השוק יתייצב? האם זה מחכה שהעקומה תשתטח? או שזה נורמלי חדש?’
סיכום
העובדות שנאספו לעיל נעשו בשבילך. משאב זה נועד לספק לך מידע עדכני. הידע שנצבר יעזור לך לקבל החלטות מועילות עבור המותג שלך בתקופות לא ודאות אלו, מה שיעזור לך להכיר את התעשיות הקשות . הבן את ההתנהגויות המשתנות כדי לסייע לך ביישום בחירות נכונות עבור העסק שלך.
אין תגובות
פרסם תגובה